nathan-dumlao-g2g_OenPyAI-unsplash

Kohtle igat uut inimest nagu 10 000 € väärt klienti

Mis saab pärast ostu sooritamist? Head aega ja järgmine?

Nüüd alles suhe algab ja sinu suurim huvi peaks olema, et uue kliendi jaoks olgu kogemus sinu tootega tõeline elamus! Elamus, millest ta tahab töökaaslastele, sõpradele ja sugulastele edasi rääkida ning loomulikult ise ka teist ja viiendat korda ostma tulla.

Ehk siis –  ühest ostust saab aja jooksul viis. Oletame, et üks klient teeb sinu juures kokku viis ostu, keskmine ostusumma on 20 €, siis tema eluaegne väärtus on kokku 100 € (5x 20 €).

Kui hoolitsed tema eest eriti hästi, võib ta sind soovitada edasi umbes 10-le inimesele. Kiire rehkendus näitab, et 10 uut klienti x 100 € = 1000 €. Ilmselgelt on just soovitus kõige parem turundus.

Kui need 10 omakorda sind igaüks 10-le inimesele soovitavad, tähendab see kokku juba 10 000 €.

Seega kohtle igat uut inimest kui 10 000 € väärtusega klienti.

Hooli ja abista nii palju kui saad.

Mõtle veidi, mida sa saaksid veel teha, et teda aidata?

Mis oleks “see ekstra” pingutus, mida ükski teine sinu konkurent ei tee?

Millega sa saaksid üllatada?

Mis tekitaks WOW efekti?

Pildi autor Nathan Dumlao (Unsplash)

Jaga seda artiklit:
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Artikli autorist

Artikli autorist

Sven Nuum on sotsiaalmeedia ekspert, Boost Yourself'i kaasasutaja ja koolitaja. Koolitanud enam kui 1000 Eesti ettevõtjat ja turundajat, kellel aidanud sotsiaalmeedia ja digiturunduse tegelikku potentsiaali avastada.