Facebooki turundus

Suur kasutamata võimalus Facebookis

Palju pingutatakse selle nimel, et inimene kodulehele tuua, aga mis saab edasi?

Esimesel külastusel sooritab ostu kõigest 1–2% (heal juhul!) lehe külastajatest. Siin polegi oluline, kas sul on e-pood või n.ö. tavaline koduleht.

Sajast inimesest 98 lahkuvad lehelt, aga mis neist edasi saab? Nad jõudsid ju sinna ja olid huvitatud?

Nad polnud veel valmis, sest see oli alles esimene külastus. Nagu esimene kohting…

Enamik Facebooki turundajatest lõpetabki suhtluse kliendiga sel hetkel, kui ta lahkub lehelt ja ei kasuta võimalusi nendele inimestele (segmenteeritud vastavalt tehtud tegevusele) saata reklaami, mis kutsuks järgmist sammu astuma… ehk kohvile või lõunale.

Kas lõuna või kohv suurendaks šansse voodisse jõuda? Mitmekordselt.

Täpselt nii võiks taasturundamine aidata mitmekordistada äritulemusi!

Näide:

Reklaami või postitust näeb Facebookis 10 000 inimest.

Nendest 400 teeb kliki kodulehele.

Neist 400 inimesest 2% tegi hinnapäringu või ostu e-poes – see on siis 8 inimest.

Täna ongi Facebookis reklaamimise keskmine tulemus umbes selles suurusjärgus, kuna ühtegi muud tegevust ei järgne.

Aga nüüd alles läheb huvitavaks!

Mis saab edasi ülejäänud 392 inimesest, kes olid ju ka huvitatud? Nad juba tulid sinu pakutavaga tutvuma, külastasid kodulehte, sirvisid seal ringi ja võib-olla jõudsid ka juba ostu vormistamisele üsna lähedale… aga mingil põhjusel jäi see siiski pooleli.

Siin tuleb appi Facebook Pixel, mis võimaldab suhelda nende 392 inimesega. Võid saata neile eraldi sõnumi või pakkumise, kusjuures võid selle pakkumise muuta personaalseks vastavalt sellele, millist lehte nad kodulehel külastasid, millist toodet vaatasid või millist Facebooki videot vaatasid. Ja arvutuskäik läheb automaatselt uuele ringile – tood neid uuesti kodulehele tagasi, kuni nad lõpuks ostu sooritavad!

Reklaamihalduri (Ads Manager) ja taasturundamise (retargeting) kasutusele võtmisega muutub reklaamimine Facebookis süsteemsemaks ja ROAS* ei ole enam 1–2, vaid tõuseb 7–8 peale.

*Return on Ad Spent

Facebook Pixeli abil saad:

  • end meelde tuletada ja täpsemat lisainfot saata
  • näidata reklaame neile, kes külastanud kodulehte viimase 30 päeva jooksul
  • näidata reklaami neile, kes külastanud mingit kindlalt alalehte
  • tuletada meelde pooleli jäänud ostu
  • teha lisamüüki neile, kes on juba varem ostnud
  • ja palju muud!

Nii ei tööta sa enam üle ja saad lausa valmis ehitada automaatse müügitunneli, kus:

  1. Reklaamid, mis suunatud uuele inimesele
  2. Taasturundusreklaamid, mis räägivad lähemalt tootest, teenusest
  3. Taasturundusreklaamid, mis kutsuvad ostma

Olen seda ise kasutanud alates 2015. aastast ja siiani ei ole suur osa ettevõtteid sellest veel midagi kuulnud ning pommitavad ühe ja sama reklaamiga kogu fännibaasi või tervet Eestit.

Mõni ime, et Facebook ei tööta ja ega too tulemust…

Vaatan kõrvalt, kuidas ettevõtted kulutavad ära oma eelarve ning samas jätavad nii palju raha lauale.

Facebook areneb kiiresti ja lihtsalt ei jõua end ise kõikide võimaluste ja uuendustega kursis hoida.

Millal sina end viimati Facebooki osas koolitasid?

Selleks olemegi pannud kokku koolituse “Kuidas edukalt turundada Facebookis ja Instagramis“, sest võidavad need, kes on turunduses nutikamad.

See on mõeldud müügi- ja turundustöötajatele, Facebooki haldajatele ja reklaamijatele, väike-ettevõtete juhtidele ja omanikele ning kõikidele teistele, kellel tarvis kasutada sotsiaalmeedia kanaleid.

Koolitusel võtame Pixeli ja järelturunduse pulkadeks lahti, sest see teema tahab mitmetunnist fookusseeritud aega ja tähelepanu.

Koos sellega räägime, kuidas taasturundusreklaamidele pealkirju kirjutada, mis seal teistmoodi on ning kuidas neid tehniliselt suunata.

Osalejad on nimetanud seda Eesti parimaks sotsiaalmeedia koolituseks:

“Üks väheseid koolitusi, kus jagatakse praktilisi teadmisi, mis on võimalik ka KOHE kasutusse panna.” – Andres ⭐⭐⭐⭐⭐

“Nii kasulik koolitus, et ei tahagi teistele rääkida. Nagu siis kui avastad ise eriti hea seenekoha, siis ei tohi avaldada, et muidu teised korjavad kõik seened ära :)” – Heli ⭐⭐⭐⭐⭐

“Taipasin, kui palju võimalusi pakub Facebooki tundmine ja nende võimaluste ärakasutamine. Samuti see, kuidas Facebooki teha postitusi ja reklaame nii, et neist ka kasu oleks.” – Ester ⭐⭐⭐⭐⭐

Kui see tundus sulle, et saaksid selle abil oma ärile uut hoogu anda, siis pane kliki siin ja näeme sinuga juba õige pea.

Jaga seda artiklit:
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on print
Print
Share on email
Email
Artikli autorist

Artikli autorist

Sven Nuum on Boost Yourselfi kaasasutaja, sotsiaalmeedia turunduse ekspert ja uudishimulik õppija.