Pane Facebook oma ettevõtte kasuks tööle

5 parimat reklaamistrateegiat, mida iga ettevõtja peaks kasutama. Tulemused 7-14 päevaga! Jah, ka tänases majandusolukorras.

Saad teada, kuidas Facebookis edukalt reklaamida, väikese eelarvega potentsiaalsete klientideni jõuda ja müüki kasvatada. Kolme päeva jooksul loome ja käivitame need reklaamid otse sinu reklaamihalduris.

Play Video about Facebooki Reklaamide Koolitus

Tõestatud strateegiad ja praktilised näited, Eesti ettevõtete näitel.

Koolitusel osalejate tagasiside

“Nüüd on mul oluliselt parem arusaam kampaaniate strateegiatest ning vähem “raha põletamist”. Uued teadmised andsid ka palju inspiratsiooni, mida katsetada ning julgust neid ideid ellu viia. Hästi põhjalik ja head näited, mõnus tempo. See oli super, et koolitus oli mitme nädala peale jaotatud ja sai paralleelselt katsetada.”

Kertu-Kai Erm

“Siiani oleme hästi toime tulnud konkreetseid veebinare või tooteid-teenuseid turundades, ent Sven pani väga palju mõtlema ikkagi kogu eelneva turunduse automatiseerimise peale. Ehk kuidas potentsiaalset klienti “soojendada” juba ammu enne seda, kui midagi vaja müüma hakata on. Esimesed ideed erinevate projektidega on paberil kirjas ja uusi asju testimiseks jätkub päris pikaks ajaks. Meeldis väga slaidide ja ettenäitamise kombo. Ehk live’s vaatame reaalselt ekraani ja teeme läbi ning slaidid toetavad kõige selle kiiret meeldetuletamist hiljem.”

Henri Palmar

“Sveni koolitus avas minu silmad Facebooki turunduse osas. Ma olin teadlik, et FB on olemas ja seal saab reklaame teha, aga see, mida koolitusel avastasin oli uus tase. Milliseid kampaaniad ja kuidas neid käivitada, millised võimalused on tulemusi mõõta ja aru saada, mis toimib, mis mitte. Mulle meeldis loogiline ülesehitus ja käed külge süsteem, kohe tuleb tegevusse liikuda. Suur boonus on võimalus Sveni käest küsimusi küsida. Kes vähegi tahab oma müüke suurendada, sissetulekuid kasvatada FB turundusega, siis see on koolitus kus tuleb osaleda.”

Karmo Kivi

“Mõne napi nädalaga on ROAS varasema 4-5 asemel tõusnud 8-10 vahele. E-smaspäeva kampaania oli samuti edukam kui varasematel kordadel.”

Egle Paas

“Müügijuhina ühes Eesti ettevõttes ostsime teenust sisse – tunnistan, et ei osanud isegi kontrollida mida ja kui palju mõõdeti tulemusi – nüüd oleks kindlasti targem. Esmane kogemus ettevõtjana FB reklaamidega. Väga palju infot, mida ja kuidas kasutada. Andis ka selgust, mida saan kodulehe tegemise ajal teisiti teha, et sinna FB inimesi suunata.”

Sven Nuum

Kersti Sikk

“Pakkumise tegemisest, publiku soojendamiseni, kampaaniate statistika analüüs ja kogu turundamisprotsessi ajaliin on kõik väga praktilise väärtusega minu äris. Olen tänu sellele koolitusele ka parem turunduse tellija. Mulle meeldis, kuidas Sa selle olid üles ehitanud, põhjalikud materjalid, praktilisus ja võimalus ka peale koolitust tekkivaid küsimusi küsida.”

Anne Õuemaa

“Olen siiani olnud peamiselt sisulooja rollis, kus minu kogemus piirdus orgaanilise sisu meediarahaga toetamise ja mõne üksiku reklaamkampaania läbiviimisega. Ometigi teadvustan, et Meta potentsiaal on palju suurem ja pelgalt sisulooja rollis püsides jään turul teistest maha. Intuitiivselt olen alati saavutanud madala kliki- ja levikuhinna – seega oli aeg õppida Metas müüki tegema! Rakendasin Sveni jagatud näpunäiteid oma uue e-commerce kliendi peal ja strateegiaid ning tulemused ja müüginumbrid peegeldusid koheselt. Samuti katsetasin kursusel omandatud videokampaania strateegiat teise oma kliendi peal ning välismaa turul ning ka tema tulemused ületasid ootusi. Samuti andis Sven hea indikaatori, kuidas ja mis mõõdupuu põhjal oma kampaaniate tulemusi analüüsida.”

Tiaré Truss

“Sveni koolitus avas minu silmad Facebooki turunduse osas. Ma olin teadlik, et FB on olemas ja seal saab reklaame teha, aga see, mida koolitusel avastasin oli uus tase. Milliseid kampaaniad ja kuidas neid käivitada, millised võimalused on tulemusi mõõta ja aru saada, mis toimib, mis mitte. Mulle meeldis loogiline ülesehitus ja käed külge süsteem, kohe tuleb tegevusse liikuda. Suur boonus on võimalus Sveni käest küsimusi küsida. Kes vähegi tahab oma müüke suurendada, sissetulekuid kasvatada FB turundusega, siis see on koolitus kus tuleb osaleda.”

Karmo Kivi

“Nüüd on mul oluliselt parem arusaam kampaaniate strateegiatest ning vähem “raha põletamist”. Uued teadmised andsid ka palju inspiratsiooni, mida katsetada ning julgust neid ideid ellu viia. Hästi põhjalik ja head näited, mõnus tempo. See oli super, et koolitus oli mitme nädala peale jaotatud ja sai paralleelselt katsetada.”

Kertu-Kai Erm

“Mõne napi nädalaga on ROAS varasema 4-5 asemel tõusnud 8-10 vahele. E-smaspäeva kampaania oli samuti edukam kui varasematel kordadel.”

Egle Paas

“Pakkumise tegemisest, publiku soojendamiseni, kampaaniate statistika analüüs ja kogu turundamisprotsessi ajaliin on kõik väga praktilise väärtusega minu äris. Olen tänu sellele koolitusele ka parem turunduse tellija. Mulle meeldis, kuidas Sa selle olid üles ehitanud, põhjalikud materjalid, praktilisus ja võimalus ka peale koolitust tekkivaid küsimusi küsida.”

Anne Õuemaa

“Siiani oleme hästi toime tulnud konkreetseid veebinare või tooteid-teenuseid turundades, ent Sven pani väga palju mõtlema ikkagi kogu eelneva turunduse automatiseerimise peale. Ehk kuidas potentsiaalset klienti “soojendada” juba ammu enne seda, kui midagi vaja müüma hakata on. Esimesed ideed erinevate projektidega on paberil kirjas ja uusi asju testimiseks jätkub päris pikaks ajaks. Meeldis väga slaidide ja ettenäitamise kombo. Ehk live’s vaatame reaalselt ekraani ja teeme läbi ning slaidid toetavad kõige selle kiiret meeldetuletamist hiljem.”

Henri Palmar

“Olen siiani olnud peamiselt sisulooja rollis, kus minu kogemus piirdus orgaanilise sisu meediarahaga toetamise ja mõne üksiku reklaamkampaania läbiviimisega. Ometigi teadvustan, et Meta potentsiaal on palju suurem ja pelgalt sisulooja rollis püsides jään turul teistest maha. Intuitiivselt olen alati saavutanud madala kliki- ja levikuhinna – seega oli aeg õppida Metas müüki tegema! Rakendasin Sveni jagatud näpunäiteid oma uue e-commerce kliendi peal ja strateegiaid ning tulemused ja müüginumbrid peegeldusid koheselt. Samuti katsetasin kursusel omandatud videokampaania strateegiat teise oma kliendi peal ning välismaa turul ning ka tema tulemused ületasid ootusi. Samuti andis Sven hea indikaatori, kuidas ja mis mõõdupuu põhjal oma kampaaniate tulemusi analüüsida.”

Tiaré Truss

Mida kiiremini saad neid strateegiad rakendada, seda suurem eelis sul praeguses majanduskliimas on.

Orgaaniline Facebook on nagu vihm – sa ei saa kunagi kindel olla, kes ja millal sinu postitusi näevad.

Tasuline Facebook annab võimaluse kontrollida, kes sinu reklaame näevad. Saad sihtida reklaame väga täpselt, alates geograafilisest asukohast kuni kasutajate huvide ja käitumiseni.

See tähendab seda, et reklaamid jõuavad inimesteni, kes on tõenäoliselt huvitatud sinu toodetest või teenustest. Tasuline Facebook on nagu veevoolik, mille abil saad sa väga täpselt suunata oma sõnumit soovitud sihtrühmale.

Investeerimine Facebooki tasulisse reklaami ei ole lihtsalt kulutus, vaid strateegiline investeering ettevõtte kasvu. Õigete strateegiate ja sihtimisvõimaluste kasutamine võib tuua kiireid tulemusi, suurendades nii veebilehe külastatavust, päringute arvu kui ka müüki.

Kolme päeva lõpuks sa tead, millistest elementidest hästi toimiv Facebooki reklaam koosneb ning oskad seda enesekindlalt seadistada ja õigele sihtrühmale suunata – ilma, et peaksid raiskama oma aega ja raha ise leiutamisele.

Vaata üle minu õla, kuidas ma reaalajas Facebooki klientide saamiseks ja müükide suurendamiseks kasutan.

Minu Facebooki reklaamide koolitus ei ole üks nendest üldise sisuga koolitustest, mis on peamiselt täidetud tühja jutuga. Ma ei raiska sinu aega igavale teooriale kui sa soovid tegelikult praktilist sisu koos reaalsete näidetega.

Selle asemel hakkame kohe pihta ja ma näitan sulle, mis päriselt töötab, mida on lihtne seadistada ja mis toob koheselt tulemusi.

Jagan sinuga viite reklaamikampaaniat ja teeme need samm-sammult koos Ads Manageris läbi. Näed ka minu reklaame, maandumislehti ja taktikaid, mida ma mujal jaganud ei ole.

Mida sa Facebooki koolitusel õpid?

Samm #1

Kuidas kõnetada suuremat osa turust

Ainult paar protsenti turust on valmis kohe praegu ostma. Kui kõik sinu reklaamid on ainult müügipakkumised, siis tegelikult kõnetad sa vaid väga väikest osa inimesi ja sina arvad, et kliendid on otsa saanud. Tegelikult on asi sinu reklaamides.

12H Turundust _23_Tiit Tamme_541
Sven Nuumi Facebooki koolitus

Samm #2

Kuidas seadistada reklaame, mis töötavad nagu 24/7 müügimehed

Jagan sinuga 5 olulist Facebooki reklaamistrateegiat, mida iga ettevõtja peaks kasutama. Kolme päeva jooksul loome ja käivitame need reklaamid otse sinu reklaamihalduris. Pärast koolitust Facebook hakkab ööpäevaringselt töötama, et tuua sulle uusi päringuid, kliente ja müüke.

Samm #3

Kuidas soojast publikust klient teha

Saad teada, kuidas hoida oma reklaame nende inimeste ees, kes on kõige tõenäolisemalt huvitatud sinu poolt pakutavast. See muudab suurema hulga sotsiaalmeedia jälgijatest ostjateks ja konverteerib palju rohkem veebilehe liiklust klientideks.

Facebooki koolitus Sven Nuum
Facebooki turunduskoolitus Sven Nuum

Samm #4

Kuidas mõne nupuvajutusega erinevaid reklaame testida

Kuidas testida reklaame ja pakkumisi vaid 5 euro eest – parim viis alustamiseks! Näitan sulle, kuidas tuvastada, millised elemendid toovad kõige rohkem ja parema hinnaga klikke, konversioone ja tulu.

Samm #5

Kuidas tulemusi mõõta

Koolitusel käime läbi kõige olulisemad mõõdikud, mida Ads Manageris jälgida. Õpid iseseisvalt enda kampaaniaid analüüsima ja otsustama, millal reklaam kinni panna ning millal on õige aeg eelarvet tõsta. Loome sulle koos töölaua, mis annab mõne klikiga ülevaate sulle olulistest numbritest.

Vali endale sobiv pakett

Näed tulemusi juba 7-14 päevaga

Veebikoolitus

Vaata mugavalt omale sobival ajal. Kohene ligipääs 2024 aprillis toimunud kursuse salvestusele.

395€ + KM

Võimalus maksta 3 osas (tavahind 495€ + KM)

Zoomi live koolitus

Zoomi live kohtumistega koolitus, mis toimub 14. august, 21, august ja 28. august, kell 10:00 – 15:00.

495€ + KM

Võimalus maksta 3 osas

Minu koolitustel osalenud üle 3000 turundaja, juhi ja ettevõtja 87 erinevast valdkonnast. Nende hulgas on näiteks Tartu Ülikool, Swedbank, Breden Kids ja paljud teised tublid väikeettevõtted.

Need strateegiad toovad reaalseid tulemusi

Näitan sulle samm-sammult, kuidas juba alates 5 eurot päevas reklaamidega saab iga ettevõte jõuda rohkemate inimesteni, suurendada kiiresti veebilehe liiklust, kasvatada müüke, suurenda meililisti, kutsuda kliente salongi, saada osalejaid üritusele, broneeringuid restorani, nähtavust kampaaniale… kuhu iganes sul vaja.

Siin on vaid väike osa sellest, mida avastad minu Facebooki koolituselt. Nendest teadmistest saavad kasu nii alustavad, kui ka kuuekohalise käibega ettevõtted.

Kes ma olen?

Sind koolitab Sven Nuum – praktikust ettevõtja

Ma ei räägi sulle ainult teooriast või Ads Manageri kasutamisest. Unusta igavad slaidid ja vananenud trikid. Ma näitan sulle, kuidas saada tulemusi, mis toovad sulle kliente ja panevad sinu äri kasvama, kasutades värskeid strateegiaid, mis praegu toimivad.

Alates 2014. aastast, mil sõbra e-poe käivet Facebooki reklaamide abil kahekordistasin, olen olnud pidevas tegevuses. Olin kaasasutaja Boost Yourselfis, aidates smuutirevolutsiooniga rohkem kui 20 000 eestlase toitumist tervislikumaks muuta. Tagasihoidlikust 307 eurost esimesel kuul, jõudsime müügini, mis ületas paari aasta pärast 592 000 eurot.

Samuti aitasin GraceFit online-treeningprogrammi kaasasutajana tuua Shalini treeningud saalist internetti, muutes need kättesaadavaks kõigile Eesti naistele. See on saanud üheks Eesti populaarseimaks treeningprogrammiks, kus Facebooki reklaamid mängisid olulist võtmerolli esimeste klientide leidmisel ja kogukonna kasvatamisel.

Kui ma saan ettevõtjaid aidata edukate sotsiaalmeedia strateegiatega, siis teen seda suurima hea meelega! Minu eesmärk ei ole lihtsalt õpetada sulle Facebooki reklaame. 

Ma tahan aidata ettevõtjaid ja turundusinimesi nagu sina, sest tean, kui oluline on iga päring, müük ja klient. Need on eluliselt tähtsad, et saaksid arendada ja täiustada oma tooteid või teenuseid, maksta töötajatele palka ning parandada iseenda elukvaliteeti.

Oma ettevõtetes olen loonud reklaampostitusi, mis on toonud sisse 10 000€, 25 000€ ja isegi üle 100 000€. Tänaseks on minu koolitustel osalenud üle 3000 turundaja, juhi ja väikeettevõtja 87 erinevast valdkonnast. Nende hulgas on näiteks Tartu Ülikool, Swedbank, Breden Kids ja paljud teised tublid ettevõtted.

Jagan sinuga praktilisi nõuandeid ja strateegiaid, et anda sulle konkurentide ees eelis. Olles ise ettevõtjana pidevalt proovile pandud, jagangi otse ja ausalt, kuidas asjad päriselt toimivad. Ma ei hoia sinu eest midagi saladuses!

Minu esimesed Facebooki koolitused, mida Nullist Turunduskoolis tegin, on kasvatanud paljude ettevõtete tulemusi ning nüüd on aeg tuua välja uuendatud ja täiendatud versioon.

Teised ettevõtjad soovitavad

Üle 3000 inimese on kasutanud minu kursusi ja juhendamist oma äri kasvatamiseks.

"Koostöös hindan kõige enam Sveni südamlikkust ja soojust. Algusest peale olen tundnud, et tema siiras huvi on minu äri kasu ja kasv. Sven on kolme aasta jooksul aidanud hoida minu sotsiaalmeediat nii taktikaliselt kui strateegiliselt toimimas. Väga väärtustan tema ettepanekuid, mille tulemusena olen saanud korduvalt teha protsesse kiiremaks ja leidnud väljapääsu olukordades, kus varem nägin takistusi."

"Sven juhib otseteed tulemusteni oma praktiliste näpunäidete, professionaalsuse ja kaasamõtlemisega. Sveni lähenemine keskendub just täpselt sellele, mis sinu jaoks kõige paremini sobib ja tulemusi toob ning seda kõike saab rakendada kohe koolituse käigus või siis juba järgmisest päevast alates. Personaalne, praktiline ja loob väärtust nii neile, kes alles astuvad turunduse valdkonda kui ka neile, kellel on juba kogemusi."

"Olles Sveniga töötanud erinevate projektide kallal, võin julgelt väita et tegu on ühe siiraima inimesega kellega olen kokku puutunud. Samas on tema no BS suhtumine ja lähenemine midagi, millega jõuad kiirelt ning effektiivselt soovitud tulemuseni. Sveni strateegiline mõtlemine suudab tagada oma klientidele ning koostööpartneritele tulemuse, millest kasvab rahulolu ning pikajaline koostöö. Klassikalisest raamist välja mõtlemine teeb temaga töötamise põnevaks ning nauditavaks."

"Sveni näpunäited ja suunised aitasid mul jõuda segadusest selgusse! Varasemalt tundusid sotsiaalmeedia reklaamid minu jaoks lootusetud ja suvalise tulemiga tööriistad. Sven aitas mõista, kuidas seada reklaamid üles nii, et need jõuaksid õigete inimesteni ning ka sõnum, mida soovin edastada, oleks potentsiaalse kliendi jaoks selge ja arusaadav! 2022 aasta hooaeg on tänu sellele olnud edukaim minu personaaltreeneri karjääri jooksul!"

"Kui keegi küsib, et “a kuidas sa seda Facebooki reklaamindust oskad” ja mina vastan, et Sven Nuum õpetas, siis tavaliselt järgmist täpsustavat küsimust ei tule, sest see ütleb kõik. Aastaid Sveni all õppides ja kõrvalt töötades ei saanud mitte ainult üldtuntuid ja trendisuundade teadmisi, vaid ka praktiliselt palju katsetamisi. Tõeliseks skilliks sai pidev süsteemides “kahtlemine”, vahel isegi vastuvoolu ujumist, mis tõi meeletuid tulemusi. Iga äri ja turg on omamoodi ning kõigile sama süsteem ei rakendu. Sven õpetab samadel põhimõtetel - alati personaalselt ja isiklikult."

"Sven oli inimene, kes julgustas mind alustama HOIA homespa brändiga. Ta teeb asju hingega ja on minu meelest kõige motiveeritum inimene üldse. Usun, et tema eeskuju järgimine aitas HOIA-l üldse nii suureks kasvada. Sven ei ole lihtsalt tore teoreetik, vaid inimene, kes kõike seda, mida ta räägib, on ka ise edukalt läbi teinud."

Tasuline reklaam tagab, et sõnum jõuab regulaarselt sihtrühmani. Isegi siis, kui sa ise ei postita iga päev.

Kas oled märganud, kuidas mõnikord tundub, et hoolimata kõikidest pingutustest, ei jõua su sõnum Facebookis sinu sihtrühmani? Sa pole üksi. Viimaste aastate jooksul on Facebooki orgaaniline levik vähenenud drastiliselt, muutes ettevõtete jaoks oma jälgijateni jõudmise üha keerulisemaks.

Kujuta ette, et suudad sellest väljakutsest üle saada ja jõuda tuhandete eestlasteni, kes on huvitatud just sinu pakkumisest.

Eestis on 902,700 aktiivset Facebooki kasutajat, mis moodustab 71.3% kogu rahvastikust. See on tohutu potentsiaal, mida saab kasutada oma ettevõtte kasvuks. Kuid see toimib ainult siis, kui sa tead, kuidas süsteemi enda kasuks tööle panna.

Siin tuleb mängu Facebooki reklaam – võimas tööriist, mis võimaldab sul oma sõnumit täpselt ja efektiivselt sihtida. 

Erinevalt orgaanilisest sisust, mis ei jõua inimesteni ja mille eluiga on lühike, annavad tasulised reklaamid sulle võimaluse olla nähtav ning jõuda just nende inimesteni, kes on sinu tootest või teenusest tõeliselt huvitatud.

Kuidas aga luua reklaame, mis toovad tulemusi? Mis praegusel hetkel töötab ja tulemusi toob? Kuidas tagada, et sinu investeering Facebooki reklaamidesse maksaks end mitmekordselt tagasi? Sellele ja paljudele teistele küsimustele leiad vastused minu Facebooki reklaamide koolituselt. 

Olen enda ja klientide ettevõtetes katsetanud ning korduvalt tõestanud, et õigete strateegiate ja teadmistega on võimalik saavutada märkimisväärset edu.

Majanduslikult keerulistel aegadel on veelgi olulisem turundusele tähelepanu pöörata. See ei ole aeg, mil kliente oodata, vaid aeg aktiivselt võimalusi otsida, et oma ettevõtet tugevdada ning konkurentide hulgast silma paista.

Tänu Facebooki täpsetele sihtimisvõimalustele, saad sa jõuda just nende inimesteni, kes on kõige tõenäolisemalt huvitatud sinu poolt pakutavast.

Olgu selleks siis inimesed, kes elavad sinu ettevõtte lähedal, on varem väljendanud huvi sinu toodete või teenuste vastu või kuuluvad sinu sihtrühma demograafilise profiili järgi.

Ma näitan sulle koos reaalsete näidetega, kuidas seda teha.

Korduma kippuvad küsimused

Koolitus toimub Zoomis 14. august, 21, august ja 28. august, kell 10:00 – 15:00.

Nii on sul parajalt aega kohtumiste vahepeal reklaamid reaalselt tööle panna (pole kohustuslik).

Saad ligipääsu salvestustele ja seda 12 kuuks. Seega, kui sa ei saa otseülekandes osaleda või pead varem lahkuma, siis saad kohtumised hiljem omale sobival ajal järele vaadata.

Sul ei ole vaja eelnevat kogemust Facebooki reklaamidega, sest koolitus sobib nii algajale kui ka juba kogenumale turundajale. Ma näitan sulle kõike alates reklaamide loomisest, sihtimisest kuni pakkumiseni välja. Koolitusel tutvustan enda strateegiaid, kampaaniaid ja lähenemisi, kuidas Facebooki reklaamidega kliente leida.

Suurt eelarvet vaja ei ole, aga samas ma soovitan, et sul oleks vähemalt natukenegi raha oma turunduse jaoks. 5€ suurusest eelarvest piisab, et jõuda mitme tuhande inimeseni ja suurendada veebilehe liiklust. Mõnede kampaaniate puhul piisab juba 1€ eelarvest.

Kas tulemused on endiselt head või on need langenud ja vajaksid värskeid ideid? Ma olen üle kümne aasta tasulisi reklaame kasutanud ja õpin siiani uusi lähenemisi. Lisaks reklaamide sihtimisele, on veelgi olulisem, kuidas sa oma potentsiaalseid kliente kõnetada oskad. Minu koolitusel õpid sa Facebooki turunduse mõlemat poolt.

Veel peaksid sa teadma, et Ads Manageris on toimunud mitmeid muudatusi, millega tuleks kindlasti kursis olla.

© 2024 Sven Nuum  •  Privaatsuspoliitika  •  Designed by Doping • Built by Evelin