Kuidas väike e-pood, kohvik ja IT-teenuste pakkuja Facebooki abil kliente juurde said

Jagan sinuga päriselu näiteid ja edulugusid, mis tõestavad, et edukas reklaamimine Facebookis ei ole müüt ega ka õnne küsimus. Kui oskad kasutada õiget strateegiat, siis võib igaüks häid tulemusi saavutada.

Tihti on väikeettevõtjad hädas sellega, et neil on mitme ameti tööülesanded. Ühe inimesena on sul vaja olla klienditeenindaja, tootearendaja, müügimees ja turundaja.

Ööpäevas on meil ikkagi ainult 24 tundi ja vaevalt keegi tahab kogu oma ärkvel oldud aja tööga sisustada. Mina vähemalt ei soovi ja järgnevate näidete abil näitan, kuidas saad oma turundust efektiivsemalt korraldada, et saaksid rohkem aega panna toote või teenuse täiustamisele.

See annab eelise ka konkurentide ees, kes neid lahendusi veel ei kasuta.

Oma kümneaastase kogemuse käigus olen aidanud 3000 ettevõtet, 87 erinevas valdkonnas. Väljakutsed on neil kõigil suhteliselt sarnased… teha turunduses targemaid otsuseid, saad rohkem päringuid ja leida kliente ning teha seda lihtsamalt, soodsamalt ja vähesema ajakuluga.

Loe, kuidas need väikeettevõtjad seda tegid.

Päringute arv kasvas, samal ajal vähendas manuaalse töö hulk müügiprotsessis.

Marti on IT-teenuste ettevõtte omanik, kes oli pidevalt hõivatud kõnede ja meilidega, et leida uusi kliente. Tema pakutavad teenused olid küll kvaliteetsed ja hinnatud, aga klientideni jõudmine nõudis palju aega ja vaeva.

Ta otsustas muuta oma lähenemist ja kasutada Facebooki võimalusi, et vähendada müügiprotsessis manuaalse töö hulka. Ta seadis üles Facebooki reklaamikampaaniad, mis tutvustasid tema teenuseid ja suunasid inimesed edasi maandumislehele.

Kolme kuu jooksul nägi Marti märkimisväärset muutust. Mitte ainult ei kasvanud uute päringute arv, vaid vähem aega kulus ka müügiprotsessile. See andis talle rohkem võimalusi keskenduda olemasolevate kliendisuhete arendamisele ja teenuste kvaliteedi tõstmisele.

E-poe müük tõusis kolme kuuga üle 100%

Anna, kes müüs käsitööna valminud ehteid oma väikeses e-poes, seisis silmitsi väljakutsega, kuidas suurendada müüki ja teadlikkust oma brändist. Ta oli siiani teinud reklaame juhuslikult ja boost post nupuga.

Ta võttis kasutusele Facebooki reklaamid, et suunata inimesi e-poodi. Reklaamikampaania tutvustas tema tooteid, nende kasutamist, klientide tagasisidet ja pakkus limiteeritud aja jooksul eripakkumisi, et tekitada kiiret huvi ja motiveerida ostma.

Lisaks uutele inimestele suunatud kampaaniatele, kasutas ta oma e-poe äris ka retargeting reklaame neile, kes olid tema veebilehte külastanud, kuid ei olnud ostu sooritanud.

Tulemuseks oli märkimisväärne müügi kasv, kuna retargeting reklaamid aitasid tõsta brändi vastu usaldust ja konverteerida huvilisi ostjateks.

Anna e-poe müüginumbrid tõusid kolme kuu jooksul üle 100%.

Facebooki reklaami abil tundmatust kohvikust kogukonna lemmikuks

Väike kohvik linnasüdames soovis tõsta oma nähtavust kohalikus naabruskonnas ja saada rohkem külastajaid. Kuigi kohvik pakkus suurepäraseid tooteid, ei olnud nad sotsiaalmeedia potentsiaali veel täielikult ära kasutanud.

Nad küll postitasid keskmiselt kaks korda nädalas, kuid jõudsid vaid mõnesaja inimeseni nädalas.

Kohviku omanik võttis kasutusele Facebooki reklaamid, mis rõhutasid kohviku ainulaadsust, aitas hoida meeles tootevalikut ja promoda eriüritusi. Kasutati asukohapõhist suunamist, sihtides inimesi, kes elasid või töötasid kohviku läheduses. Eelarve oli tal 150€ kuus ja see võttis aega üks tund nädalas.

Reklaamides kasutati pilkupüüdvat visuaalset sisu ja kaasahaaravaid sõnumeid, mis kutsusid inimesi kohvikut külastama. Kuu aja jooksul tõusis kohviku külastajate arv märkimisväärselt ja reklaamid jõudsid tuhandete inimesteni. Kasvas ka jälgijate arv kohviku Facebooki lehel ning broneeringute hulk suurenes.

Need on vaid kolm näidet, aga Facebooki reklaame saavad kasutada kõik ettevõtted, olenemata äri suurusest ja eelarvest. Sotsiaalmeedia on teinud turunduse kättesaadavaks kõigi jaoks.

Kui sa oled valmis oma äri kasvatama, siis jagan sinuga oma teadmisi Facebooki koolitusel. Tulemusi näed juba esimese 7-14 päevaga.

Jah, ka tänases majandusolukorras.

Kui oled valmis, siis siin on 3 viisi, kuidas saan sind aidata:

Mikroäri Meetod

Loo endale edukas mikroäri – saa palgatöö oravarattast välja, suurenda oma sissetulekuid ja ole iseenda ülemus.

Sotsiaalmeedia Spetsialisti Meistriklass

Õpi edukalt turundama enda või teiste ettevõtet – kõige uuem teooria ja praktilised teadmised 4 nädalaga.

Facebooki Reklaamide Koolitus

Avasta, kuidas Facebooki reklaamide abil kliente leida ja müüki kasvatada.